Hallå!

Hejj alla goa gla'a bloggläsare, ni är inte så många men men, det kommer väl förhoppningsvis, har inte publicerat elr sagt att jag har blogg tilll någon jag känner :P

Idag äre i alla fall fredag, hur skönt är inte det ? :DDDD
Idag var min klass på tingsrätten för att få en inblick i hur en rättegång går till, bla bla bla... så tråkigt var det ! hihi

På sexualkunskapen gick vi igenom kvinnan och mannens könsdelar så om någon undrar över något är jag pro på det ! :)

När jag kom hem spenderade jag 5600kr, jippie... 
Jaa, faktiskt var det jippie, köpte en systemkamera! :D En nikon D3100 och standard objektivet 18-55 + ett annat 55-200 så nu jäklar skare fotas! :) Bestllde den dock på nätet så har ingen aning om när jag får den men jag längtar sååååååå! 
nu ska jag börja ta bloggandet på allvar så fortsätt följa, puss! ;*


någon som har det ? :) är dem bra? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0