Promenad!

Hemma från en mysig promenad nu, till sällskap hade jag min hund!
Vi gick i ungefär 1 & ½ timme, väldigt mysigt och skönt var det ! 
Jag älskar att gå ut när man är lite seg i huvudet bara att få andas in frisk luft väcker en till liv igen! :)
Håller ni inte med?

Skulle egentligen åkt hem till min syster idag och städat (det är vad jag får betala för att låna hennes kläder) men hon hade blivit sjuk så får se hur det blir med det, annars börjar skolan imorgon så då får jag väl fixa med skolböcker, hittta schemat osvosv... 

Kram!

Kommentarer
Postat av: k a j s a

sv, Tjoooo på dig Lovisa! :D

Det verkar som en bra start på din blogg änsålänge så det kommer nog bli toppen! Men det är alltid roligt med lite mode och skönhetstips! ;)



Ja det gör vi! Kramar :) <3

2012-01-09 @ 15:08:20
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0